cuburi in culori


si multi ar spune, stii si tu, ca viata e facuta din multe cubulete colorate. si ca timpul le decoloreaza, iar noi trebuie sa ne bucuram cat mai mult de ele.
si daca e asa inseamna ca viata a fost mai curda cu mine, facandu-ma daltonist. dar asta nu m-a speriat si am invatat ca fiecare cubulet te face sa zambesti indiferent de culoarea lui. si nu m-am aruncat pe cele mari mai intai. le-am adunt pe cele mici si mi-am facut o fortareata cu porti mari. apoi, din cele mari, mi-am facut bombe pentru tunuri. iar daca tu ai sa incerci sa imi furi fericirea eu am sa iti dau din cele mari. si fericit fiind ai sa imi spui ca nu ai tu nevoie de fortareata mea gri.

dar tu nu stii ca nu culoarea face diferenta, ci perspectiva

Un comentariu:

Gheorghe spunea...

adevar graesti... pespectiva face totul!

 
100 Ro
100 Ro